0

Πως λύνουμε το καρμπιρατέρ από το αλυσοπρίονο Husqvarna 435.

Το καρμπιρατέρ είναι αυτό που ευθύνεται για την τροφοδοσία αέρα και βενζίνης αλλά και για την αναλογία του μείγματος που τροφοδοτεί την μηχανή. Κάθε βενζινοκίνητο εργαλείο έχει και ένα πάντα.


Με σωστή λειτουργία και αποθήκευση το καρμπιρατέρ δεν χρειάζεται καθαρισμό ή επισκευή. Αν όμως κάνετε κακή χρήση ή αν για παράδειγμα αφήσετε βενζίνη στο ρεζερβουάρ για μήνες τότε μπορεί να χρειαστεί καθαρισμό ή επισκευή.



Μερικά καρμπιρατέρ βγαίνουν αρκετά εύκολα άλλα όχι τόσο. Εξαρτάται αποκλειστικά από το κάθε εργαλείο και πόσο πιεσμένο συνήθως είναι ο χώρος που βρίσκεται το καρμπιρατέρ. Έτσι κάποιες φορές μπορεί να είναι τόσο πολύπλοκο που να κάνετε ζημιά αν δεν ξέρετε ακριβώς πως θα το βγάλετε.


Οπότε είπα να δείχνω πως βγαίνει το κάθε καρμπιρατέρ από κάθε εργαλείο που πιάνω στα χέρια μου. Πρώτο θα δείξω ένα από τα αλυσοπρίονα που έχω, το Husqvarna 435 το οποίο θέλει λίγο προσοχή γιατί μπορεί να κάνετε εύκολα ζημιά.



Το πρώτο βήμα είναι να ξεκουμπώσετε τα κλιπς που κρατούν το καπάκι. Έχει 3 περιμετρικά (2 αριστερά και 1 δεξιά) τα οποία δεν χρειάζονται κάποιο εργαλείο. Αν έχετε λίγο νύχι μπορείτε να τα τραβήξετε αλλιώς χρησιμοποιείστε κάποιο ίσιο κατσαβίδι. Ξεκουμπώνουν από πάνω.

Αφού βγάλετε το καπάκι, θα δείτε το φίλτρο του αέρα. Το καλό με αυτή τη σειρά της Husqvarna είναι ότι έχουν αυτοκαθαριζόμενο φίλτρο αέρα. Έτσι παραμένει καθαρό για αρκετό καιρό. Για να βγάλετε το καρμπιρατέρ θα πρέπει τώρα να βγάλετε το φίλτρο. Τραβήξτε τη μεταλλική μπάρα προς τα κάτω και στη συνέχεια σηκώστε προς τα πάνω το φίλτρο και θα βγει.

Τώρα θα πρέπει να ξεβιδώσετε 3 μεγάλες βίδες (οι 2 κάτω δεν φαίνονται στην φωτογραφία αλλά είναι εκεί που δείχνουν τα βέλη) άλλεν που συγκρατούν το πλαστικό μέρος με το πίσω μεταλλικό αλλά και τη βάση του καρμπιρατέρ. Οι βίδες αυτές ξεβιδώνουν έως ένα σημείο και μετά πρέπει να τις τραβήξετε έξω με ένα μυτοτσίμπιδο γιατί αν δεν βγουν εντελώς δεν θα μπορέσετε να το λύσετε.

Μετά είναι η σειρά του διακόπτη του αέρα. Για να τον βγάλετε ξεβιδώνετε την βίδα που έχει στο κέντρο (στη φώτο έχει βγει ήδη) και τραβάτε ελαφρά προς τα έξω τον διακόπτη και βγαίνει.

Σειρά έχει τώρα ο διακόπτης λειτουργίας. Για να τον βγάλετε θα πρέπει με ένα ίσιο λεπτό κατσαβίδι να πιέσετε το σημείο που δείχνει η φωτογραφία και θα βγει. Δεν χρειάζεται να βάλετε μεγάλη δύναμη. Αφού το ξεκουμπώσετε θα πρέπει να τραβήξετε λίγο προς τα μπροστά το διακόπτη (ο οποίος συγκρατείται με ένα μεταλλικό έλασμα στο καρμπιρατέρ) ώστε να βγει από το πλαστικό μέρος της λαβής.





Τα σωληνάρια καυσίμου που πάνε στην φούσκα είναι το επόμενο στάδιο. Θα πρέπει να τους βγάλετε προσεκτικά με ένα μικρό μυτοτσίμπιδο.




Τώρα είστε έτοιμοι να βγάλετε το καρμπιρατέρ. Αρχικά τραβήξτε το πλαστικό μέρος λίγο προς τα αριστερά και πάνω για να βγει ο πίρος που είναι μέσα στο λάστιχο ακριβώς κάτω από την υποδοχή του φίλτρου (εκεί που δείχνει το βέλος). Αφού τον βγάλετε αυτό, τραβήξτε λίγο προς τα δεξιά ώστε να βγει η φούσκα από το πλαστικό προστατευτικό. Πλέον το πλαστικό κομμάτι θα έχει βγει και θα συγκρατείται μόνο στα 2 καλώδια στο κάτω μέρος. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος να τα ξεσυνδέσετε. Απλώς αφήστε το στο πλάι και βγάλτε το καρμπιρατέρ.


Το καρμπιρατέρ συγκρατείται μόνο από κάποια πλαστικά πινάκια και από το σωληνάριο καυσίμου στο κάτω δεξιό μέρος. Βγάλτε προσεκτικά το σωληνάκι καυσίμου με ένα μυτοτσίμπιδο και βγάλτε το καρμπιρατέρ έξω για να κάνετε τον καθαρισμό/επιδιόρθωση.


Μερικές μικρές συμβουλές

Όταν ανοίγετε εργαλεία ή οποιαδήποτε συσκευή, βγάλτε πάντα μερικές φωτογραφίες πριν πειράξετε κάτι. Έτσι θα ξέρετε ακριβώς πως ήταν η συνδεσμολογία όταν πρόκειται να το συναρμολογήσετε.
Μην φυσήξετε το εργαλείο με αέρα όταν έχετε βγάλει το καρμπιρατέρ.
Ποτέ μην τραβήξετε κάτι δυνατά. Κανονικά όλα θα πρέπει να βγαίνουν με μικρό τράβηγμα. Αν κάτι δεν βγαίνει, σημαίνει ότι ή υπάρχει πρόβλημα ή χρειάζεται κάτι ακόμα να βγάλετε κάτι άλλο πρώτα.

supereverything.gr/2015/11/husqvarna-436.html

Δημοσίευση σχολίου

 
Top