0
Η διακόσμηση του σπιτιού σύμφωνα με το προσωπικό μου γούστο ήταν πάντα μία από τις αγαπημένες μου ασχολίες για να περνάω την ώρα μου.

Λατρεύω να ψάχνω σε μαγαζιά με αντίκες και στα εκπτωτικά των αγαπημένων μου μαγαζιών για έπιπλα, για να βρω πράγματα που ποτέ δεν ήξερα ότι χρειαζόμουν. Τελευταία, μάλιστα, έχω έρθει πολύ σε επαφή με την δημιουργική πλευρά μου και προσπαθώ να επιδιορθώνω μόνη μου παλιότερα αντικείμενα.

Είναι κοινό μυστικό ότι όλοι μας αγαπάμε τα χειροποίητα αντικείμενα και το παρακάτω σχέδιο εμπίπτει σε αυτήν την κατηγορία. Όπως θα δεις στο παρακάτω βίντεο υπάρχει πάντα τρόπος να μετατρέψεις κάτι τελείως άχρηστο σε έναν μικρό θησαυρό.

Στο παρακάτω βίντεο φαίνεται πόσο εύκολα μπορείτε να μετατρέψετε ένα οποιοδήποτε κομμάτι ξύλο σε μια “χωριάτικη και κομψή” κατασκευή. Εδώ, συγκεκριμένα, χρησιμοποιείται μια απλή και γυμνή πλάκα από ξύλο, αλλά όπως θα δείτε και στις εικόνες η ίδια τεχνική μπορεί να εφαρμοστεί και σε κάδρα, ξύλινα γλυπτά και παλιά έπιπλα.

Μόλις είδα το βίντεο πολλές με κατέκλυσαν για το που θα ταίριαζε αυτή η διακόσμηση. Θα ήταν τέλεια για χωριάτικα ή παραλιακά σπίτια, γάμους, παιδικά δωμάτια και εστιατόρια. Επίσης, θα ήταν εξαιρετική ιδέα να αφήσεις τα παιδιά να διακοσμήσουν σε αυτό το στυλ το σπίτι για το σαββατοκύριακο.


Μια παλιά συρταριέρα ανανεώνεται με λίγη βαζελίνη και μπλε μπογιά. Δεν θα ταίριαζε απόλυτα σε ένα παραλιακό σπίτι ή ένα παιδικό δωμάτιο?



Αυτό το παλιό γραφεί μοιάζει πανάκριβο, κι όμως χρειάστηκαν μόλις λίγος ώρες για να φτιαχτεί.



Το να φτιάξεις αυτό το γράμμα της αλφαβήτου δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο..Δώρο για παιδιά ή κρεμασμένο στον τοίχο ενός φοιτητικού δωματιο.



Πόσο ωραία θα έμοιαζαν αυτά τα κάδρα στην διακόσμηση ενός γάμου?



Τι θα φτιάξεις τελικά?

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO






tilestwra.com

Δημοσίευση σχολίου

 
Top