0

Δεν είχα σκεφτεί ποτέ πως θα μπορούσα να καλλιεργήσω ginger.
Επειδή, όμως, το συναντούσα όλο και πιο συχνά σε συνταγές μαγειρικής, άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά. Εξάλλου, η πιπερόριζα είναι ένα βότανο με μεγάλη ιστορία. Οι Αρχαίοι Έλληνες συνήθιζαν να τη προτιμούν στη διατροφή τους καθώς πίστευαν ότι έκανε πολύ καλό στην υγεία τους και ότι ήταν πολύ χωνευτικό.

Με αυτά και με αυτά, είπα να βάλω το ginger στη ζωή μου και, μάλιστα, στη γλάστρα μου.

Έτσι, την επόμενη φορά που πήγα στο super market διάλεξα την πιο όμορφη, γερή ρίζα που βρήκα. Ήθελα να έχει λεία επιφάνεια και να μη μοιάζει πολύ καταπονημένη για να έχω όσο το δυνατόν λιγότερες πιθανότητες να πάρω κάποια πολυκαιρισμένη.
Μόλις πήγα σπίτι, την έβαλα σε ζεστό νερό όλη τη νύχτα και το επόμενο πρωί που σηκώθηκα την έκοψα σε κομμάτια και μετά τα πάτησα ελαφρώς πριν τα χώσω σε χώμα που είχα προμηθευτεί από το φυτώριο μου το οποίο ήταν εμπλουτισμένο με κομπόστ για να έχει πολλά θρεπτικά συστατικά.
Στο πάτο της γλάστρας μου έστρωσα πολλά χαλικάκια. Ήθελα το χώμα να έχει τέλειες ικανότητες αποστράγγισης. Τις ρίζες τις έθαψα σε 5 εκ. βάθος φροντίζοντας τα «ματάκια» τους να είναι προς τα πάνω.
Το ginger αγαπά την υγρασία αλλά όχι το πάρα πολύ νερό.
τζιντζερ φρεσκο





Έτσι, φροντίζω πάντα να έχω νωπό το χώμα και να μην υπάρχει ξηρασία στο περιβάλλον του. Ένα tip που μου είπαν για να το καταφέρω αυτό, είναι να στρώσω και το πιατάκι της γλάστρας μου με χαλίκια και να την τοποθετήσω πάνω τους. Ρίχνοντας νερό στο πιατάκι και αφήνοντάς το να εξατμίζεται, προσφέρω στο ginger μου την υγρασία που χρειάζεται.
Το ginger θέλει πολύ φως αλλά δεν έχει ανάγκη να πέφτει ο ήλιος κατευθείαν πάνω του. Έτσι, η γλάστρα μου τοποθετήθηκε κοντά σε ένα παράθυρο και μακριά από το καλοριφέρ. Τώρα, περιμένω να δω το ginger μου να μεγαλώνει και να μου δώσει τη δική μου παραγωγή.


Ξέρω, πως μετά το καλοκαίρι και αν έχω φροντίσει να ρίχνω θρεπτικό λίπασμα στη γλάστρα μου, θα μπορέσω να σκάψω ελαφριά και προσεχτικά και να κόψω ένα κομματάκι ρίζας για να χρησιμοποιήσω στο φαγητό μου.
Επίσης, ξέρω πως μετά το καλοκαίρι και αφού «πεθάνουν» τα φύλλα του μπορώ να ξεθάψω τις ρίζες όπως τους βολβούς και να τις μεταφυτεύσω μετά την άνοιξη κρατώντας, βέβαια, τη ποσότητα που θέλω για τις συνταγές μου.
τζιντζερ καλλιεργεια
Εγώ, θα προσπαθήσω να κρατηθώ και να μη κάνω τίποτα από αυτά τα δύο.
Αν περάσουν δύο χρόνια χωρίς να πειράξω το ginger μου, η σοδειά που θα βγάλω θα είναι απίστευτη. Μπορώ άνετα να περιμένω. Άσε που μετά από 2 χρόνια μου έχουν πει πως το ginger βγάζει υπέροχα, εξωτικά άνθη που μοσχομυρίζουν!
Χάνω εγώ τέτοιο πράγμα;

Δημοσίευση σχολίου

 
Top