Μία αναβαθμισμένη έκδοση του σετ/ κράνους εικονικής πραγματικότητάς της, Project Morpheus, παρουσίασε η Sony, η οποία σχεδιάζει να αρχίσει την πώλησή του το 2016.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, το Project Morpheus διαθέτει πλέον οθόνη OLED αντί για LCD, κάτι που συνεπάγεται φωτεινότερα χρώματα και το καθιστά αντάξιο του Oculus Rift του Facebook. Η συσκευή είναι σε θέση να προβάλλει γραφικά στα 120 frames per second (fps).
Ενδεικτικά, η HTC για το Vive της ανακοίνωσε refresh rate στα 90 fps, ενώ η συσκευή της Oculus υπολογίζεται ότι έχει refresh rate στα 90fps επίσης.
Όπως είπε στη Game Developers Conference στο Σαν Φρανσίσκο ο Σουχέι Γιοσίντα, στέλεχος της Sony, ένα update λογισμικού θα επέτρεπε στη συσκευή να επιτύχει ένα «in-between frame» διπλασιάζοντας το παρόν μέγιστο των 60 fps.
Άλλες λεπτομέρειες που έγιναν γνωστές περιλαμβάνουν τα εξής: το Morpheus έχει πλέον ένα latency rate των 0,018 δευτερολέπτων (το «κενό χρόνου» ανάμεσα στην κίνηση του κεφαλιού και την ανταπόκριση της συσκευής.
Προηγουμένως ήταν 0,04 δευτερόλεπτα, ωστόσο τώρα σύμφωνα με τον Γιοσίντα το κενό αυτό είναι ανεπαίσθητο.
SONY
Η οθόνη της συσκευής είναι των 5,7 ιντσών (14,5 εκατοστών) και παρέχεται οπτικό πεδίο 100 μοιρών, που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος αυτών που βλέπει ο χρήστης.
Ο αριθμός των LED έχει αυξηθεί από έξι στις εννιά, ενώ η Sony υποστηρίζει ότι αυτό θα βελτιώσει τη σταθερότητα του tracking 360 μοιρών που παρέχεται από την ξεχωριστή κάμερα.
Επίσης, υπάρχει κουμπί quick-release για τη διευκόλυνση της αφαίρεσης της συσκευής από το κεφάλι. Η ανάλυση παραμένει στα 1080p, παρέχοντας 960x1080 pixels ανά μάτι.
Ο Γιοσίντα είπε ότι η τρέχουσα έκδοση ήταν «σχεδόν τελική», υπονοώντας ότι επίκεινται περαιτέρω βελτιώσεις πριν αρχίσει η πώληση της συσκευής, που αναμένεται μέσα στους πρώτους έξι μήνες του 2016.
http://www.naftemporiki.gr
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, το Project Morpheus διαθέτει πλέον οθόνη OLED αντί για LCD, κάτι που συνεπάγεται φωτεινότερα χρώματα και το καθιστά αντάξιο του Oculus Rift του Facebook. Η συσκευή είναι σε θέση να προβάλλει γραφικά στα 120 frames per second (fps).
Ενδεικτικά, η HTC για το Vive της ανακοίνωσε refresh rate στα 90 fps, ενώ η συσκευή της Oculus υπολογίζεται ότι έχει refresh rate στα 90fps επίσης.
Όπως είπε στη Game Developers Conference στο Σαν Φρανσίσκο ο Σουχέι Γιοσίντα, στέλεχος της Sony, ένα update λογισμικού θα επέτρεπε στη συσκευή να επιτύχει ένα «in-between frame» διπλασιάζοντας το παρόν μέγιστο των 60 fps.
Άλλες λεπτομέρειες που έγιναν γνωστές περιλαμβάνουν τα εξής: το Morpheus έχει πλέον ένα latency rate των 0,018 δευτερολέπτων (το «κενό χρόνου» ανάμεσα στην κίνηση του κεφαλιού και την ανταπόκριση της συσκευής.
Προηγουμένως ήταν 0,04 δευτερόλεπτα, ωστόσο τώρα σύμφωνα με τον Γιοσίντα το κενό αυτό είναι ανεπαίσθητο.
SONY
Η οθόνη της συσκευής είναι των 5,7 ιντσών (14,5 εκατοστών) και παρέχεται οπτικό πεδίο 100 μοιρών, που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος αυτών που βλέπει ο χρήστης.
Ο αριθμός των LED έχει αυξηθεί από έξι στις εννιά, ενώ η Sony υποστηρίζει ότι αυτό θα βελτιώσει τη σταθερότητα του tracking 360 μοιρών που παρέχεται από την ξεχωριστή κάμερα.
Επίσης, υπάρχει κουμπί quick-release για τη διευκόλυνση της αφαίρεσης της συσκευής από το κεφάλι. Η ανάλυση παραμένει στα 1080p, παρέχοντας 960x1080 pixels ανά μάτι.
Ο Γιοσίντα είπε ότι η τρέχουσα έκδοση ήταν «σχεδόν τελική», υπονοώντας ότι επίκεινται περαιτέρω βελτιώσεις πριν αρχίσει η πώληση της συσκευής, που αναμένεται μέσα στους πρώτους έξι μήνες του 2016.
http://www.naftemporiki.gr
Δημοσίευση σχολίου