0

Είχα πάρει παλιότερα μια μπαγκαζιέρα οροφής αυτοκινήτου. Όταν έχεις παιδί και μικρό αυτοκίνητο, είναι ιδανική λύση για τα ταξίδια. Φυσικά δεν πρέπει να την αφήνεις



μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητο διότι καταναλώνεις περισσότερη βενζίνη. Έτσι και εγώ την είχα στο ισόγειο της πολυκατοικίας που μένω, πάνω στην δεξαμενή πετρελαίου. Ώσπου μια νύχτα, αρχές Δεκέμβρη, με βροχή και τρελό αέρα, μου την πετάει στο πάτωμα και κάνει την ζημιά που βλέπετε:

Φυσικά έπρεπε να επισκευαστεί. Ο φίλος μου Τάσος μου υπέδειξε τα υλικά: Ύφασμα πολυεστέρα, υγρός πολυεστέρας, καταλύτης (σκληρυντής). Το ύφασμα είναι ένα πλέγμα από μαλακές ίνες πολυεστέρα. Μπορείς να το κόψεις με ψαλίδι στις διαστάσεις που θέλεις. Χρησιμοποιείς ένα δοχείο για να ανακατέψεις τον πολυεστέρα με τον καταλύτη. Στην περίπτωση μου πήρα 1 κιλό πολυεστέρα και 20ml καταλύτη. Ανακατεύεις με δόσεις διότι έχεις 10 με 30 λεπτά μέχρι να αρχίσει να γίνετε σκληρό. Εγώ έφτιαξα τουλάχιστον 5-6 φορές για να τελειώσω και μου έμεινε κιόλας

.

Το επόμενο στάδιο είναι να αγριέψεις τις επιφάνειες για να κολλήσουν καλύτερα τα υλικά
καθώς και να διαμορφώσεις όσο καλύτερα μπορείς το σχήμα που θα πάρει ο πολυεστέρας. Στην περίπτωση μου κόλλησα κάποια κομμάτια από τα σπασμένα με υφασμάτινη ταινία εξωτερικά και άρχισα να δουλεύω εσωτερικά.έπειτα έβαλα το πρώτο κομμάτι υφάσματος, αρκετά μεγαλύτερο από την τρύπα ώστε να πιάσει πιο γερά
και το πέρασα με υγρό πολυεστέρα
μετά το πέρασα άλλες 3 στρώσεις
την επόμενη μέρα και αφού στέγνωσε το μέσα και έγινε σαν πέτρα, έβγαλα τις ταινίες από έξω και έκανα την ίδια διαδικασία εξωτερικά

τέλος έφτιαξα το γκρι κομμάτι
και την λεπτομέρεια στην άκρη του μαύρου
τέλος την έβαψα με απλό σπρέι και ήταν έτοιμη

Συνολικό κόστος 11 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΦΤΙAΞΤΕ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚH ΒΑΣΗ. VIDEO





https://eftiaxa.wordpress.com

Δημοσίευση σχολίου

 
Top