0



Η ηλεκτροκολληση ειναι ενας τομεας που θα ηθελα να ασχοληθω αρκετα,αλλα δε το εχω κανει ακομα τοσο πολυ οσο θα ηθελα.

Ο βασικος λογος ειναι οτι δε ...

εχω δικια μου ηλεκτροκολληση(ειχα μια παλια αλλα με τη αθανατη Ελληνικη μεθοδο της χρησικτησιας την πηρε αλλος) οποτε δανειζομαι.
Ολο λεω να αγορασω καποια αλλα ολο με κατι αλλο ασχολουμαι και το αφηνω για αργοτερα.


Ετσι τυχαια βρηκα στο makezine μια εναλλακτικη λυση για ηλεκτροκολληση χωρις τη χρηση του μηχανηματος.
Ηλεκτροκολληση με μπαταριες αυτοκινητου σε διαταξη.
Δε το εχω δοκιμασει ακομα,γιατι δε εχω δυστυχως τοσες μπαταριες αυτοκινητου διαθεσιμες(πεταγα παντα τις παλιες),αλλα φαινεται αρκετα ενδιαφερον.
Η λογικη ειναι οτι οι μπαταριες του αυτοκινητου ειναι 12 βολτες,συνδεοντας τις λοιπον,σε σειρα(πχ 3 12βολτες μπαταριες αυτοκινητου,εχεις μια 36βολτη) σου δινουν την απαραιτητη ταση για να ξεκινησει το ηλεκτροδιο.
Δε χρειαζεται να ειναι καινουργιες οι μπαταριες,απλως να δουλευουν.
Οι κολλησεις δε ειναι οπως μιας καλης ηλεκτροκολλησης inverter,αλλα ειναι αρκετα γερες.
Ενα βιντεο που δειχνει τη διαδικασια ειναι αυτο



Και το αναλυτικο αρθρο στο makezine ειναι αυτο εδω

http://mysupertheoryofsupereverything.blogspot.gr

Δημοσίευση σχολίου

 
Top