0

Παίρνει Κομμάτια Ξύλου και το Κολλάει μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα; Καταπληκτικό!

Θεωρώ ότι είμαι καλή στις κατασκευές. Βάφω, φτιάχνω, ράβω, κεντάω, και έχω ακόμα αλλάξει και ταπετσαρία σε μερικές καρέκλες. Το μόνο που μου μένει να κατακτήσω είναι η ξυλουργική.

Αν και δεν είμαι άσχετη με τα ηλεκτρικά εργαλεία, αλλά πάντα με τρόμαζε κάτι στο να στήσω ολόκληρο εργαστήριο στο γκαράζ μου. Ίσως είναι ο φόβος μήπως χάσω κανένα δάχτυλο ή πιθανόν και η γενική ανικανότητα μου στα μαθηματικά, αλλά πάντα έμενα μακριά από την ξυλουργική. Ειλικρινά, φαίνεται δύσκολο.

Αυτό το βίντεο, ωστόσο, ίσως μου έδωσε τελικά την ώθηση που χρειαζόμουν για να τη δοκιμάσω. Αφού και αυτός ο τύπος το κάνει να φαίνεται τόσο εύκολο!


Υπάρχουν πολλά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να τα εξηγήσω όλα εδώ και δε θέλω να είμαι υπεύθυνη για κανένα κομμένο δάχτυλο, αλλά πρέπει να πω ότι αυτός ο επιδέξιος τεχνίτης κάνει την κατασκευή ενός όμορφου χειροποίητου βάζου από το μηδέν να φαίνεται εντυπωσιακά εύκολη.

Τόσο εύκολη, πράγματι, που σκοπεύω να δοκιμάσω να φτιάξω ένα κι εγώ το σαββατοκύριακο. Ελπίζω να μοιάζει έστω και στο μισό με το δικό του.

Αν σκοπεύετε κι εσείς να το δοκιμάσετε, θυμηθείτε να κρατήσετε πολλές σημειώσεις, να φορέσετε προστατευτικά γυαλιά, και μείνετε συγκεντρωμένοι! Καλή τύχη και καλή ξυλουργική!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO






amyntaioout.gr-it-yourself/%CE%A0%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%9A%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CE%9E%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%9A%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B5%CE%B9/

Δημοσίευση σχολίου

 
Top