0

Στο εξοχικό μου έχω ενεργειακό τζάκι το οποίο κατασκευάστηκε από τον πατέρα μου το 1983.
Η εστία του τζακιού είναι λέβητας νερού από μαντέμι και επίσης μέσα στην φούσκα υπάρχει και σερπατίνα μεταλλική σε ...

συνέχεια του λέβητα.Με μικρή ποσότητα ξύλων ζεσταίνει το σπίτι όλο (70 τμ) με σώματα καλοριφέρ και boiler 80 λίτρων ζεστού νερού για τις καθημερινές μας ανάγκες.

Σας επισυνάπτω τις φωτογραφίες από το τζάκι που κατασκεύασε ο πατέρας μου το 1983 με λέβητα νερού.


Είναι ανοιχτού κυκλώματος χωρίς δοχείο διαστολής, μόνο με δοχείο πλήρωσης.
Το χτίσιμο της εστίας και της φούσκας έγινε αφού τοποθετήθηκε ο λέβητας με την σερπατίνα.
Η απόδοσή του είναι άριστη αφού ζεσταίνει πολύ άνετα ένα σπίτι 70 τμ και ταυτόχρονα και boiler ζεστού νερού 80 λίτρων.
Στην αρχή (την πρώτη ώρα) χρειάζεται λίγο δυνατή φωτιά για να σηκώσει θερμοκρασία το νερό και στη συνέχεια λίγα ξύλα ίσα για να συντηρείς την θερμοκρασία.
Είναι τελείως ανοιχτό μπροστά και απολαμβάνουμε τη φωτιά και ταυτόχρονα έχει το απαραίτητο βάθος για να μπορείς να ψήνεις κιόλας.
Στην ταράτσα που βγαίνει η καμινάδα υπάρχει το δοχείο πλήρωσης νερού και η αποτόνωση σε περίπτωση βρασμού.
Στον κυκλοφορητή έχω συνδέσει έναν υδροστάτη για να τον ξεκινάει και να τον σταματάει στους 50 βαθμούς κελσίου.





Η κατασκευή του λέβητα είναι από μαντέμι και πιάνει τον χώρο του δαπέδου και της πλάτης της εστίας όπου εκεί συνδέεται με μια σερπατίνα κατασκευασμένη από σωλήνα τούμπο.







http://www.ftiaxno.gr

Δημοσίευση σχολίου

 
Top