0

Εχω αναφερει σε αλλο θεμα, οτι με το κολλητηρι δεν τα παω καλα... τελικα μαλλον με ακουσε και απο τοτε το ψαχνω...



 και επειδη ηθελα να κανω μια κολληση (που εσπασε... αυτα που ελεγα τις προαλλες), αναγκαστηκα να αυτοσχεδιασω

Πειρα εναν αναπτηρα με αντισταση που εχω και αρχικα του εβαλα μια προκα, θεωρωντας οτι με την θερμοκρασια και μονο θα κανω την δουλεια μου. Τελικα τζιφος, με την προκα σαν κολλητηρι, αλλα μπορει να χρησιμοποιηθει σαν θερμοκολλητικο για σακουλακια

...οποτε εβαλα μια ανταλλακτικη μυτη για το κολλητηρι που εχω. και πετυχε! Μαλιστα με πολυ καλα αποτελεσματα... η μυτη ζεστενετε σε δευτερολεπτα, κανεις την κολληση και ξεμπερδευεις. Μαλιστα κρατα την θερμοκρασια για αρκετο χρονο, οποτε δεν χρειαζεται να εχεις συνεχως τον αναπτηρα αναμενο. Μου φαινεται πως απο δω και περα, ετσι θα το χρησιμοποιω...











http://fugazigr.com

Δημοσίευση σχολίου

 
Top