0
Μια πόλη της Νότιας Κορέας άρχισε τις δοκιμές ενός «ηλεκτρικού δρόμου» ο οποίος επιτρέπει στα ηλεκτρικά δημόσια λεωφορεία να κινούνται ή να γεμίζουν τις μπαταρίες τους εν κινήσει από ...
υπόγεια καλώδια.

Το Ανώτερο Ινστιτούτο της Κορέας για την Επιστήμη και την Τεχνολογία (KAIST), το οποίο τελειοποίησε το σύστημα, θα θέσει υπό δοκιμή τους τέσσερις επόμενους μήνες μια διαδρομή 24 χλμ. στο Γκούμι, πόλη στο νότιο τμήμα της χώρας, όπως ανακοινώθηκε.

Εξοπλισμοί εγκατεστημένοι κάτω από τα λεωφορεία OLEV (OnLine Electric Vehicle) απορροφούν τον ηλεκτρισμό δι” επαγωγής, με ηλεκτρομαγνητικό τρόπο, από καλώδια θαμμένα μερικά εκατοστά κάτω από την επιφάνεια του δρόμου. Έτσι ο ηλεκτρισμός «απορροφάται» και στην συνέχεια χρησιμοποιείται για να κινηθεί το όχημα ή για να αποθηκευθεί σε μπαταρίες.

Το σύστημα αυτό επιτρέπει να μειωθεί αισθητά το μέγεθος των μπαταριών των λεωφορείων, σε μόλις το ένα πέμπτο του συνήθους μεγέθους τους.

Το μειονέκτημα είναι προς το παρόν το κόστος του συστήματος: κάθε OLEV κοστίζει περίπου 700 εκατ. γουόν (472.000 ευρώ).


http://www.pygmi.gr

Δημοσίευση σχολίου

 
Top