Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Επιβίωση στη θάλασσα!!!

Ο καιρός ευνοεί τις θαλάσσιες εξορμήσεις, αλλά ποτέ κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να προκύψει από ένα έκτακτο καιρικό φαινόμενο ή ένα απρόβλεπτο περιστατικό! Αν δεν είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος, μπορεί ξαφνικά να ...
βρεθείς σε κατάσταση μεγάλου κινδύνου! Κινδύνου ζωής και θανάτου!


Πολύ δε περισσότερο είναι αναγκαία η κατάλληλη εκπαίδευση που γίνεται στο προσωπικό ειδικών δυνάμεων σε αντικείμενα επιβίωσης στη θάλασσα, για την επιτυχή διεξαγωγή ειδικών αμφίβιων επιχειρήσεων, όπου δεν είναι μόνο ο καιρός, αλλά και ο παράγοντας "εχθρός" που μετράει.


Ανιχνεύοντας στο διαδίκτυο, βρήκα πολλές πληροφορίες και άρθρα για το θέμα και ενώ είχα την πρόθεση να γράψω κάποιες οδηγίες, προτίμησα τελικά να κάνω παραπομπές στα καλύτερα άρθρα που βρήκα στα ελληνικά.


Έτσι λοιπόν, το θέμα επιβίωσης στη θάλασσα αναλύεται με πολύ καλό και κατανοητό τρόπο σ' ένα ιστολόγιο που ασχολείται με θέματα επιβίωσης και απ' ότι αντιλαμβάνομαι κάνει καλή δουλειά. Πιέστε το σύνδεσμο: Επιβίωση στη θάλασσα.



Ένα άλλο άρθρο που αναφέρεται στις καταστάσεις ανάγκης ταξιδεύοντας με μικρό σκάφος φουσκωτό ή μη θα το βρείτε πιέζοντας τον σύνδεσμο: SOS .


Για σωστικά μέσα και άλλα βοηθήματα επιβίωσης μπορείτε να διαβάσετε μέσα από το σύνδεσμο:Σωστικά μέσα. Για ό,τι θεωρείται απαραίτητο να έχει ένα μικρό σκάφος όταν βρίσκεται σε ταξίδι δείτε στο σύνδεσμο: Εφόδια σκάφους


Μια πολύ χρήσιμη τεχνική για την προσέγγιση ακτής σε περίπτωση κακοκαιρίας, με μικρό σκάφοςή σωστική σχεδία, είναι με τη μέθοδο της πλωτής άγκυρας, που πρέπει να υπάρχει κατά τη γνώμη μου οπωσδήποτε στο σκάφος.


Αν και κυκλοφορούν στο εμπόριο πολλές και καλές μάρκες, μπορείτε να κατασκευάσετε και αυτοσχέδια πλωτή άγκυρα, χρησιμοποιώντας μια παλιά ομπρέλα.





Πώς πρέπει να αντιμετωπιστεί μια κακοκαιρία όταν ταξιδεύει κάποιος με μικρό σκάφος; Είναι ενδιαφέρουσες οι οδηγίες της διεθνούς ιστιοπλοϊκής ομοσπονδίας για ιστιοφόρα και οι αντίστοιχεςοδηγίες για πολυεστερικά ή φουσκωτά σκάφη. Πρέπει να ξέρει ένας χειριστής σκάφους τηδύναμη που εξασκεί το κύμα πάνω στο σκάφος για να κάνει τον κατάλληλο ελιγμό.


Καλό είναι όμως να γνωρίζουμε και την πρόγνωση του καιρού. Αν έχεις ασύρματο και σύγχρονα ραδιοναυτιλιακά όργανα, εύκολα παίρνεις τις προγνώσεις. Δεν αρκεί μόνο αυτό όμως! Αν ξαφνικά τα χάσεις όλα τι γίνεται; Με την πάροδο του χρόνου συσσωρευμένη εμπειρία παλαιών ναυτικών από πολύ παλιά, διαμόρφωσε κάποιους πρακτικούς κανόνες πρόγνωσης καιρού στη θάλασσα. Δείτε τους πιέζοντας τον σύνδεσμο: Πρακτική πρόγνωση




Θα πρέπει επίσης να γνωρίζουμε να διακρίνουμε τους ανέμους αλλά και την κλίμακα Μποφόρ, που πολλοί την ακούνε και λίγοι την ξέρουν.

Υπάρχει και ένας πρακτικός τρόπος να μετατρέψετε τους κόμβους σε κλίμακα Μποφόρ. Η διαδικασία είναι απλή: Προσθέτουμε στους κόμβους το 5 και διαιρούμε το αποτέλεσμα με το 5. Για παράδειγμα: Έχουμε ταχύτητα ανέμου μετρημένη με ανεμόμετρο 35 κόμβους+ 5 = 40/5 = 8 της κλίμακας Μποφόρ.


Και μια και μιλάμε για ανεμόμετρα, ένα που κυκλοφορεί στην αγορά και φαίνεται σαν καλό, είναι τοXplorer 1

Θέλετε να δείτε ρεαλιστική εκπαίδευση στις διαδικασίες διάσωσης επιβίωσης ναυτικών; Πιέστε το σύνδεσμο: Εκπαίδευση και παρακολουθείστε τι κάνουν οι Ολλανδοί!


http://tolmwnnika.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου